כרמיאל

4 שעות 4 שעות
אזור צפון אזור צפון
נגישול לנכים נגישול לנכים

יוצאים מתחנת הרכבת אל מסוף האוטובוסים הסמוך. נוסעים בקו 5 מתחנת האוטובוס ת.מרכזית כרמיאל ויורדים בתחנה עיריית כרמיאל / שדרות קק"ל. פונים שמאלה לשדרות קק"ל. בצומת שדרות קק"ל ורחוב גת, עוברים לצידן השני של שדרות קק"ל, אל השביל המוביל אל הכניסה לפארק.

תחנת רכבת כרמיאל
פארק המשפחה

פארק חוויתי בליבה הירוק של כרמיאל, המציע מגוון פעילויות ספורט ואטרקציות המתאימות לכל הגילאים. מתקני הפארק הותאמו לפעילות משולבת של מבוגרים וילדים יחדיו, לבילוי משותף ומהנה לכל המשפחה. במתחמי הפארק הרחב ניתן למצוא מבוך מים המשלב מזרקות ושורת מפלים, מתקני משחק וג'ימבורי (בהם דגם בגודל אמיתי של הבית מספר הילדים האהוב "דירה להשכיר"), מבוך צמחייה מאתגר, מגרש מיני גולף ומתחם באולינג, רחבת שח-מט ענקית ומתקני כושר וספורט. לנוחות המבקרים הוסדרו אזורי פיקניק ופינות ישיבה מוצלות.
בימי הקיץ והחופשות מתקיימות בפארק הפעלות והופעות שונות.

הפארק סגור בימי ראשון ומומלץ לוודא את שעות הפתיחה טרם ההגעה.

כתובת: שדרות קק"ל 100, כרמיאל.

הוראות הגעה לאתר הבא: בשער הכניסה הראשי של פארק המשפחה פונים ימינה אל עבר שדרות קק"ל, חוצים את הרחוב לעברו השני ופונים שמאלה. ברחוב גת פונים ימינה וממשיכים ישר עד לצומת עם רחוב אשכולות. חוצים את הרחוב לעברו השני ומגיעים לכניסה הראשית לפארק הגליל.

אתר פארק המשפחה
פארק הגליל

פארק טבע ונוף גלילי רחב היקף, הנחשב לאחד מהפארקים היפים בישראל. הפארק הוקם בשטח אשר שימש בעבר לחציבת שיש, כאשר שרידי המחצבות נחשפו ושולבו בו, לצד צמחייה ים-תיכונית שופעת של חורש, עצי פרי וצמחי תבלין. לאורכו ורוחבו של הפארק הוסדרו שבילי הליכה ורכיבה, המאפשרים טיולי משפחות קלילים בנקודות החן השונות שבו. אלו כוללות מגוון נקודות נוף ייחודיות, בהן קירות אבן גבוהים וגשר תלוי העובר מעל חפיר, בריכת דגי זהב עם צמחיית מים עשירה ומפלי מים, פארק ורדים ובו מאות זני ורדים שונים בשלל צבעים וריחות מרחבי תבל ומצפור בראש תל מלאכותי הצופה על כרמיאל ונופי הגליל הירוקים שמסביבה. ברחבי הפארק הוצבו פינות ישיבה מוצלות ועשרות פסלי אבן ומתכת מרשימים של אמנים מהארץ והעולם.

כתובת: רחוב אשכולות 115, כרמיאל.

הוראות הגעה לאתר הבא: יוצאים משער 2, הנמצא בסמוך לאנדרטה לזכר אסף אבני שבפארק. ממשיכים ישר על הדרך הראשית וברחוב אשכולות פונים שמאלה ולאחר מכן ימינה לרחוב דלית. ממשיכים ישר ובשדרות קק"ל פונים ימינה למדרחוב כרמיאל, המסעדות ובתי הקפה השונים נמצאים לאורכו.

אתר פארק הגליל
מדרחוב שדרות קק''ל

מדרחוב שדרות קק"ל הוא מרכז הקניות והבילוי המרכזי בכרמיאל. לאורך המדרחוב ניתן למצוא מגוון אפשרויות לארוחת צהריים משפחתית, בהן בתי קפה, מסעדות ודוכני מזון מהיר שונים.

הולכים במורד מדרחוב שדרות קק"ל. בכיכר פונים שמאלה לשדרות נשיאי ישראל ועוברים לצידו השני של הרחוב. מתחנת נשיאי ישראל / קניון לב כרמיאל נוסעים בקו 261 ויורדים בתחנה מרכזית כרמיאל/ הורדה. הולכים אל הכניסה לתחנת הרכבת, הנמצאת בסמוך למסוף האוטובוסים.