עכו אקסטרים

ספורט ספורט
משך מסלול 5 שעות משך מסלול 5 שעות
אזור צפון אזור צפון

ביציאה מתחנת הרכבת פונים ימינה והולכים לתחנת האוטובוס "תחנת רכבת/ דוד רמז". נוסעים בקו 3 לכיוון שלום הגליל ויורדים בתחנה "שלום הגליל/ הרב רייפמן". פונים ימינה ברחוב שלום הגליל ואז שמאלה לרחוב הרב רייפמן. ממשיכים עד הכניסה לפארק האקסטרים.

תחנת רכבת עכו
פארק אקסטרים

מתחם ספורט אתגרי הגדול מסוגו בישראל ובו פעילות לכל המשפחה. בפארק הותקנו מתקני –גובה אקסטרים שונים הנבדלים זה מזה ברמת הפחד / ריגוש שאפשר לחוות, בהם: קפיצת באנג'י דרופ, גשרים תלויים, מתקני אומגה, קיר הטיפוס הנחשב לגבוה ביותר במזרח-התיכון ובולדרים לטיפוס חופשי. במקום יש מתחם שעשועים לקטנטנים, הכולל קיר טיפוס מותאם ומתקני משחק שונים. העלייה למתקני הגובה היא מגיל 3 בלבד.

כתובת: שלום הגליל 3, עכו.

הוראות הגעה לאתר הבא: ביציאה מפארק האקסטרים פונים שמאלה לרחוב הרב רייפמן ולאחר מכן שמאלה לרחוב שלום הגליל. ברחוב עליית הנוער פונים ימינה וממשיכים עד לכניסה לתל עכו, בסמוך למגרש החנייה.

אתר הפארק
תל עכו

תל ארכאולוגי של עכו הקדומה המתנשא לגובה של 30 מטרים וכולל שרידים מתקופות שונות בתולדות העיר, החל מראשיתה כישוב חקלאי לפני כ-5000 שנים ועד להיותה עיר נמל מבוצרת במאה ה-4 לפני הספירה .לאורך התל סלולה מערכת שבילי הליכה ומסלולי אופניים, לצד עמדות מנוחה מוצללות, עמדות מצפורים ותחנות מידע. בנקודה הגבוהה ביותר בתל נמצא פסלו של נפוליאון הרכוב על סוסו. משם ניתן  לבצע תצפיות על עכו המודרנית והעתיקה, הים התיכון, רכס הכרמל, נצרת והרי הגליל התחתון.

כתובת: תל עכו, עכו.

אתר התל

יוצאים מהתל בצדו הצפוני, במדרגות המובילות לרחוב בן עמי. עוברים לצדו השני של הכביש ומגיעים לתחנת האוטובוס "בן עמי/ יוסף גדיש". עולים על קו 13 לכיוון העיר העתיקה ויורדים בתחנת "דוד רמז/ הרצל", הסמוכה לתחנת הרכבת.